(اولین وتنها سایت تخصصی دستگاه گلاب گیری و عرقیجات گیاهی)
مشاوره وفروش از ساعت 8الی18 09126706649-09039452092--09198204617

جشنواره فروش ویژه بهاره دستگاههای عرق گیری خانگی گلاب گیری تقطیر

فروش دستگاه تقطیر خانگی


بازرگانی انا اقدام به فروش دستگاه تقطیر خانگی در سایز و ظرفیتهای مختلف جهت عرقگیری و گلابگیری در خانه و عطاری ها و یا هر مکان دیگر میکند.
دستگاه تقطیر خانگی ، دستگاهی است که بطور سنتی طراحی شده تا بتوان براحتی از گیاهان معطر مختلف به شیوه سنتی در خانه ، مغازه عطاری یا هر مکان دیگری اقدام به عرق گیری و یا گلاب گیری از گیاهان کرد . این دستگاه بر مبنای سیستم تبدیل بخار حاصل از جوشاندن مخلوط گیاه با آب ، به مایع که همان عرق گیاه میباشد عمل میکند.

معمولا دستگاه های تقطیر بصورت صنعتی در بازار موجود هستند که علاوه بر قیمت بالای دستگاه های تقطیر صنعتی ، عرق گیری یا گلاب گیری با آن پر هزینه و با دردسر زیادی همراه است و اینکه دستگاهی موجود باشد تا با آن براحتی از گیاهان مختلف عرق کشی و یا گلاب کشی کرد خالی از لطف نیست.

دستگاه تقطیر خانگی بطوری طراحی شده تا بتوان عمل عرق گیری و گلاب گیری را در خانه و یا مغازه ، با صرف هزینه ای اندک تنها برای خریدن دستگاه و بدون داشتن تخصص خاصی انجام داد .

بازرگانی انا این دستگاه را در ظرفیت های مختلفی به فروش میرساند تا محدودیتی در عرق کشی و یا گلاب کشی با توجه به زمان مورد نیاز آن نداشته باشید.






جهت اطلاعات بیشتر ، سفارش و خرید دستگاه تقطیر خانگی در سایز های مختلف با ما تماس حاصل نمائید.
بازرگانی انا تجهیز - به مدیریت انا سلامی
شماره تلفن جهت سفارش : 09364668615
ایمیل : bazargani_sina@yahoo.com

1- جهت تهران فوری و نهایت 2 ساعت بعد از سفارش.

2- جهت مراکز استان 24 ساعت بعد از سفارش.

3- جهت شهرستان ها 48 ساعت بعد از سفارش.


[ بازدید : 2983 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]